BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 20, 2010

rAyA poSt..!!

Salam readers!!

raya???hmm...i dont think so..raya taun nie mmg xbest..teramat laa xbest!
boring,sunyi and mcm2 lg laa...
1st raya mmg melaram giler arr,,biasa laa nma pun raya kan tapi xda la g raya mna2 pun.juz pegi umah sedara mara yg terdekat kt kawasan tu jek.hmmm
dlm xbest2 raya pun ada sweet moment(sweet ke?)yg aku xdpt lupakan iaitu raya ngan hubby aku..hahahahaha!mmg la teramat sweet sbb dia dtg semata2nak raya ngan aku..hahahaha
love u la bucuk..!!dia dtg amek aku then bwak aku g beraya umah mmber die...then,die kna balik coz nak balik kg kt Pendang..hmm...start balik laa kesunyian melanda diri neh..
aku teruskan beraya ngan lalink aku,wat keja giler masa tu,aku pnjam keta ayah lalink aku then aku drive pegi ke kangar semata2 nak beli solutions untk lens aku jek..how crazy we are..!!
pastu mmber kolej lalink aku col suh g umah die kt santan..aku terus drive menuju ke santan..
da abeh 1st day of raya..!!

2nd day of raya...
hari tu teramat la boring..suma plan yg telah dirancang sumany xjadi..saket hati wehh..!!
hal tu jadi sbb xda transport nak pegi..hmm...pkai je cantik2 tapi dok umah jek..mmg boring..
masa tu jugak umah aku wat open house tp untk sedara mara jek...xbest pun sbb xrmai yg dtg umah masa tu,,so aku lepak umah lalink aku sambil bergosip2...hahahaha
hubby aku lak xdany nak contact aku masa tu dsebabkan fon aku yg ditukar ngan die meragam..hmmm,,sehari suntu aku xtext or col die..mmg miss a lot laa..that my 2nd day of raya yg sgt xmenarik pun..hmm

3rd day of raya
my mum said we will go to kL(my sis home)this evening and terus mood aku bertukar sbbnya aku xnak g pun.blom puas lagi masa aku ngan lalink tapi aku da kena g kL..mmg boring laa.at the same time sempat lagi aku g lepak ngan mmber hubby aku sambil menunggu hubby aku yg sebok ngan keja die..mmg pnas laa masa tu weh tp xpela tgu hubby aku pnya psal lautan api sanggup aku redah...hahaha(redah jeeeeeeeeeee..!!!)
now time for lunch with him...sukerrr!!!!terasa pndek jek masa aku ngan die and aku da kena balik sbb my mum col coz da nak gerakg kL..and at the same time aku da mula rasa yg aku teramat la rndukn die..

and now aku kt kL
umah my sis,xda aktiviti yg best pun aku bleh wat kat cni,aku juz main ngan is bucuk jek.xda la boring sgt sbb ada is ngan aku.heheheh
masa aku bnyak terluang ngan anak sedara kesygan aku jek nie..hepy sgt for that moment...da semingguaku kat cni and now time aku untk balik ke my hometown!!PDG BESAR I BACK!!!!HAHAHAHAHA...
bleh laa aku jmpa my hubby and all my frens...pasni aku kena jlnkn tanggungjwab sbg seorg student and aku kena jadi the best student for this year...hahahaha
STPM akan membuat aku berjaya dlm hidup dan akan menentukan masa depan aku and aku akan mengubah nasib family aku..
-amin-

No comments:

Post a Comment