BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 25, 2011

First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia


first giveway by Tengku Nizam...
xpnah pon dapat giveway sblom neh..:)

hadiah2nya sgt best and aku suker...
so,,aku nak hadiah2 neh.....

Pakej Photoshot 50 keping gambar bernilai RM 150 tajaan abang photography Fad Ali x 2 Pemenang
Setiap pemenang akan dapat 50 keping dan satu frame picture dari Fad Ali photography

 i love photoshoot...:)

Hot Perfume satu set bernilai RM 100 tajaan Mr Baiz x 1 Pemenang


suka perfume tp xslalu pkai..:)

Accessories yang cantik untuk pemenang perempuan atau
topup RM 10 untuk pemenang lelaki tajaan Fara Anak Abah 
x 5 Permenang



aku mmg giler aksesori..huhuhu

kot2 laa aku jd pemenang yg bertuah antara 73 pemenang..
i wish..:)

klu xmenang pon xpe...
mybe kali neh bkn rezeki aku 
tp klu menang pon ok gak...
serah pada luck masing2 la eh..
klu aku bertuah...dpat laa aku adiah neh..
klu xbertuah...melepas laa aku...heheheh..

tarikh ttup ialah 28 september 2011...
nak twu lebih lanjut??


kepada korang yg blom join tu..
mari laa ramai2 join...best ouh hadiah2 die...

thanks for Giveway...
:)





No comments:

Post a Comment