BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 17, 2011

hmm...

salam all...
today is the bad day untuk aku...
semalam adalah mimpi ngeri untuk aku...
apa yang harus aku lakukan untuk hadapi suma ini???
aku inginkan kebahagiaan dari org yg aku cintai dan mencintai aku...
salahkah aku mencintai seorang insan yg tidak mempunyai apa2???
dia mempunyai hati aku...itulah kelebihanya...
sekarang aku buntu,apa yang harus aku lakukan untuk selesaikan suma msalah ini...
kenapa mereka xpenah faham apa yang aku inginkan lam hidup aku...
kali nie plzz faham aku...aku nak teruskan hidup aku ngan dia...
aku nak hadapi ssah senang kami bersama...
sebelom nie da mcm2 kami lalui...
tolong bahagiakan kami...tolong restui hubungan kami...
aku pinta kepada mu...
:(

No comments:

Post a Comment