BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 30, 2011

kenduri vs karok...

salam all...
minggu lepas aku ada g kenduri taw,pengantinya cantek sgt.
sesuai jek ngan si pengantin laki,berpakaian biru lagi tu..huhuhu
tiba2 aku lak rasa xsabar nak kawin sbb tgok baju pengantin 
cantik2 kot..hahahhahah,,,oke,pas mkn ap suma tiba2 aku nmpak
kawan muka buku aku yg sgt lah terserlah kecantikannya dan kecomelannya...
asnieda aziz dan aslieza aziz,,sygnya aku xsempat nak tegur dorang..huhuhu
lepas bersalam-salaman ngan si pengantin siap sedia laa nak balik pastu jmpa pulak
auntie yg dulunya tersgtlah rapat ngan aku...sembang2 jap bertanya khabar pastu balik laa 
tapi xsempat nak snap pic bersama.huhuhu..here pic masa kenduri oke.enjoy it..!











next story is...........................................................................
pas kenduri kami g karok.hahahahhaha,,,thanks to chenta my sebab belanja kami karok :)
here pic of us...xlarat nak story daa...heheehhehehe,,,enjoy it :)






that all.....
peace yawww
:))

No comments:

Post a Comment