BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 11, 2010

1st time bloging!!

1st time bloging!hmmm,,not too much i wanna talk about me..i'm juz a simple person and sometime try to be perfect about many thing!!aku membesar kat pdg besar u perlis(sempadan thai malay)..aku ada akak and abg jek!aku anak bonsu lam family aku!huhuhuhu!hmmm,mak aku da lama berpisah ngan abah aku iaitu sejak aku berumur setahun lagi tapi aku xkisah sbb aku merasakan mak aku adalah emak dan abah dalam hidup aku!kite tinggalkan cita sedih and aku nak cita sket psal life aku!kepada sesapa yg xberminat atau xsuka dengan apa yg aku tulis ni diharapkan anda undur diri kerana kedatangan anda xdialu2kan!skang aku study lam f6,,nak kata ssah tu xla sgt tp bleh laa aku ikut subjek yg tlah diajar oleh guru2 yg berpengalaman ka skool aku!skool yg aku bangga2kan ialah SMKPBU!!dari f1 smpi skang aku stay kat sek tu and aku bangga jadi warga skool aku!!i have a simple life,,aku mudah dikenali,happy go lucky,gila2 sket,peramah and sometime aku sedih gak!!hehehehehe!!i already taken with abror and i really love him so much!life aku xsempurna klu xda dia and xtwu ap nak jadi ngan aku klu cda dia!!hmmmmm!apa2pun i LOVE U SO MUCH SYG!!k la,,smpi cni jek yg aku bloging pada ari nie,,maybe klu da pape cita aku akan bloging lh!huhuhuhu!!bye!

No comments:

Post a Comment