BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 20, 2010

peRLuKan kePasTiaN!!

to nite i'm so lonely,,nobody come to make me happy!1i really upset with them!hmmmm...nape laa dugaan lam hidup aku bnyak sgt??aku kena harungi suma dugaan tu sorang2 and xda spa yg ad ngan aku skang ni..aku sedih sgt,,mana laa org yg paling penting lam hidup aku??adakah dia langsung xfikirkan aku??dia xtwu betapa aku perlukan dia skang ni!:(aku xtaw ap yg bermain di fikiran aku skang ni,mcm2 hal yg aku fikirkan and aku harus berhati2 utk mmbuat kptsan agar aku xmnyesal!xtwu laa ap aku nak wat da skang ni!
2,3 ari lg aku da nak pindah umah,,letihnya!!bnyak brang yg nak kena kmas!!hhhhUUhh!!sgt mlas!!dengan suma kesibukan suma ni,,aku menghadapi mslah ngan cinta ati!!aku xtwu sama ada he really2 love me or not!!sometimes,die wat xtwu jek ngan aku sampai aku yg nak kena alert die baru ada respon tu pun juz say "hye"jek!!klu msj camtu,bdak2 tadika pun twu taip,,ntah laa ap nak jadi ngan hbngan ktorg ni??hmmm...aku tgok makin ari makin teruk,bkannya makin ari makin elok!
"org nak g beseri jap ngan mmber org"itula yg die ckp kat aku td..hmmm...aku xtwu la btol ke x ap yg die ckp tu tp aku da off fon aku sbb aku rasa klu on fon tu,aku akan rasa tekanan yang amat kritikal and aku xnak tekanan tu menjejaskan kehidupan seharian aku!!

No comments:

Post a Comment