BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 3, 2010

aLreadY GoNe!!

my dearest blog!!da lama aku xupdate blog aku nie,,mcm2 hal yg jadi kat aku,,mslah ngan cinta ati,mslah fmly lg,,ngan nak exam lg!!hmm mmg xsempat aku nak update blog aku!1st aku nak cita psal aku ngan my hubby,,kali ni da masuk kali ke3 kitorg perang dingin...hmm!!pening2,,hal yg timbul xda laa bsar sgt,,juz bnda kecik2 je tp die saja nak besar2kan..mslah ktorg yg mula2 dulu mmg slah aku,,aku pun da ngaku kat die and die pun da maafkan aku..mslah yg ke2 ni lak,,die mrah aku sbb aku balik lewat dari umah mmber aku,,xsempat nak smbang pnjang pun die da suh aku balik,,mana laa nak ckup msa nak spend ngan mmber ksygan aku tu,,hmm..bila aku da balik die langsung da xalert aku,,bila aku col pun die xjwb!mmg tkanan giler aku msa tu!!ptg tu,cam biasa laa rutin harian yg akan aku wat iaitu kuar g lepak ngan mmber.mmg semangat gile ar nak g lepak ngan dorang sbb ngan dorang jrk yg aku bole release tension...mmber2 aku suma otek gile jek..yg kami twu hanya gelak,gelak dan terus gelak...aku syg korang laa kwn2 ku yg happy go lucky...
bnyak bnda yg kami bergosip(hahahahahha...bt dosa jek:)) )
pape pun mmg happy gile bleh lepak ngan korang tambah2 klu ckup geng,,,lagi heboh dibuatnya...:)
Semalam best sgt sbb dapat hang out ngan mber2 aku g jom heboh!dari tngahari smpi laa ptg ktorg lepak kat sana,,kulit pun da cam udang kena bkar!hahaha!!

No comments:

Post a Comment