BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 27, 2011

our story never end...!

salam all...
time for update blogku yg come...huhuhuhu
tajuk aku skang nie suma jiwang2kan??
hahahaha...ada aku kesah nak jiwang ke apa..!!
kali nie tajuk aku mmpunyai mksud yg mendalam kot...haisshh!!
story aku ngan si dia xkan pernah berakhir...!
kami akan terus bersatu hinnga akhir hayat kami..
aku dan si dia akan lalui segala dugaan yg melanda...
sampai bila pon kami xkan pisah...
dia hanya untuk aku dan aku hanya untuk dia...
skang kami still bersama dan akan terus bersama...
i don't care apa yg org ckp sbb aku kenal da lama sgt ngan dia...
korang yg xsuka hubungan nie teruskanlah untuk
pisahkan kami dan kami akan sentiasa pertahankan hubungan kami...
walau korang guna cara syirik sekalipon,jodoh dari yang maha kuasa korang xboleh halang..!!
da 8 taun kami bersama,susah senang aku ngan dia.
aku cintakan dia selamanya..!!!




till end..
see ya..
:)

No comments:

Post a Comment